Yüreğir Belediyesi Çocuk Şenliği Düzenliyor

Yüreğir Belediyesi yarıyıl tatilinde çocukları unutmadı, ara tatilinde
olan çocuklar eğlenceye doyacak.

Yüreğir Belediyesi, çocukların 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı yarıyıl
tatilini verimli ve eğlenceli geçirmeleri için çocuk şenlikleri
düzenliyor.

3 Şubat Cuma günü Yüreğir Kültür Merkezi’nde düzenlenecek çocuk
şenliğinde çocuklar doyasıya eğlenecek. Palyaço, balon show, örümcek
adam, sihirbaz, buble show, lastik adam, 7 cüceler, akrobasi, papağan
show ve robot gösteriminin sahneleneceği şenlikte çocuklar
unutamayacakları bir gün yaşayacak.  Saat 11.00, 14.00, 15.30 ve 17.00
olmak üzere 4 seans şeklinde düzenlenecek etkinlik ücretsiz olacak.

Yüreğir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Kocaispir, “Çocuklarımızın
yarıyıl tatilini eğlenerek, verimli şekilde geçirmeleri için şenlikler
düzenliyoruz. 3 Şubat’ta tüm çocuklarımızı ve ailelerini Yüreğir
Kültür Merkezimize bekliyoruz” dedi.

Bunları da Okuyabilirsiniz

Adana-Samandağ arasında kurulan kadın dayanışma köprüsü güçleniyor

Adana ve Samandağ Kadın Yaşam Merkezleri’nin iş birliği; kadınların ve engelli kadınların hayatını kolaylaştırıyor, sorunları …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir